آینه تراشدار دیواری طرح مربع در زعفرانیه

آینه تراشدار دیواری طرح مربع در زعفرانیه توسط چارسیک در منطقه زعفرانیه تهران با استفاده از آینه سفید (بی رنگ) و طرح مربعی پارزلی طراحی و اجرا شده است.

ضرورت استفاده از آینه در منزل

امروزه استفاده از آینه در منزل و خانه های مسکونی امری معمول و منطقی به نظر می رسد. آینه تراشدا دیواری با قرارگیری بر روی دیوار خانه می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی، روشنایی محیط را نیز بیشتر کند. از نظر روانی آینه می تواند تاثیر مثبتی بر فضای معماری داخلی داشته باشد. ایجاد بعد و انعکاس تصویر (به اندازه لازم)، بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی، حذف دیواری از نظر بصری از مواردی است که می تواند در روح افراد ساکن در یک خانه تاثیرات به سزایی داشته باشد.

محل قرارگیری و نصب آینه

استفاده از آینه در مجاورت میز نهارخوری ، یکی از معمول ترین و مهم ترین شیوه های استفاده از آینه می باشد . آینه ها با انعکاس میز نهارخوری، جلوه ای زیبا و فرح بخش به میز نهارخوری خواهند داد. آینه تراشدار دیواری طرح مربع در زعفرانیه نیز با توجه به دکوراسیون مدرن این منزل مسکونی، در طرح های گوناگونی از آینه تراشدار دیواری (عمدتا شامل آینه تراشدار لوزی که به آینه ابزار خورده لوزی معروف است ، آینه تراشدار طرح ترکیبی که به آینه نامنظم ابزار خورده معروف است ، آینه تراشدار کندویی که به آینه ابزار خورده زنبوری یا شش ضلعی معروف است ، آینه تراشدار طرح مربع ، آینه تراشدار طرح شمشیری و … ) قابل طراحی و اجرا بود.

آینه تراشدار دیواری طرح مربع در زعفرانیه

 

طرح و رنگ آینه

در منزل مسکونی واقع در منطقه زعفرانیه تهران ، در کنار میز نهار خوری ، آینه های سفید با طرح مربع می توانست بهترین انتخاب باشد. با توجه به میزان نور محیط و دیوار گسترده ای که پیش روی ما قرار داشت ، تصمیم انتهایی با مشورت مشتری ، به اجرایی شدن این طرح و رنگ انجامید . همچینین وجود پنجره نورگیر روبروی این دیوار برای انعکاس نور در عمق محیط منزل، از دلایل دیگر انتخاب این رنگ از آینه بود. آینه دکوراتیو دیواری چارسیک در واقع به عنوان آینه دیوار نهارخوری در این منزل تداعی پیدا کرد.

 

طرح و رنگ آینه

مراحل اجرایی آینه کاری دیواری

قبل از هر چیز اجرای آینه دکوراتیو دیواری چارسیک نیاز به اندازه گیری دارد. پس از اندازه گیری دقیق از دیوار مورد نظر و انتقال ابعاد به نرم افزار ، کار طراحی انجام پذیرفته و سپس پروسه اجرایی با استفاده از دستگاه برش و تراش ایتالیایی آغاز شد . ابعاد دیوار مورد نظر به عرض 275.5 در ارتفاع 253 سانتیمتر برآورد شد.

پس از آماده سازی آینه ها در کارگاه و انتقال آن به محل نصب ، مرحله نصب با دقت و ظرافت در عرض دو ساعت انجام گرفت.

 

مراحل اجرایی آینه کاری دیواری

 

آینه ابزار خورده

 

آینه دکوراتیو دیواری پازلی

آینه های چارسیک

گروه هنری چارسیک با شناخت دقیق از متریال آینه و توجه به ظرافت ها و محدودیت های آن ، تا کنون توانسته است پروژه های متعدد و موفقی را در سراسر کشور اجرایی نماید. شما نیز می توانید برای پوشش دیوارهای منزل خود با استفاده از آینه ، با چارسیک در تماس باشید . همچنین برای دیدن طرح های بیشتر اینجا کلیک کنید.

انواع آینه چارسیک

چارسیک با طرح ها و سبک های مختلف و متنوعی اقدام به طراحی و تولید آینه می نماید. آینه تراشدار دیواری (آینه پازلی)، آینه دکوراتیو، آینه طرح دار و آینه ونیزی از جمله این موارد هستند.