اجرای آینه تراشدار مسی طرح ترکیبی

اجرای آینه تراشدار مسی طرح ترکیبی این بار توسط چارسیک در شهر کرج انجام شده است. این منزل مسکونی با تم روشن نزدیک به سفید نیاز به یک تنوع بصری رنگی داست تا فضا را از یکنواختی خارج کند. از همین رو رنگ آینه مسی با تایید نظر کارفرما برای اجرا انتخاب شد.

 

آینه دیوارپوش رنگ مس

ویژگی آینه مسی

آینه های مسی با بخشندگی تمام، نور را در فضای داخلی منعکس می کنند. برعکس آینه های برنز که جزء آینه های رنگی با تیرگی بالا هستند، آینه مسی یک آینه رنگی و در عین حال بسیار روشن است. اگر می خواهید در فضای داخلی علاوه بر ایجاد شفافیت و روشنایی، رنگ نیز اضافه کنید، آینه مسی گزینه ای بسیار مطلوب محسوب می شود. آینه مسی می تواند در طرح های مختلف لوزی، ترکیبی، مربع و آبشاری زینت بخش فضای داخلی باشد.

آینه دیواری ابزار خورده

مراحل اجرایی

آینه تراشدار مسی ، پس از انجام طراحی لازم با توجه به ابعاد دیوار ، برش داده شده و سپس تراش (ابزار دور تا دور آینه) خورده و در مرحله نهایی بر روی دیوار نصب می شود. نحوه طراحی آینه و رعایت مقیاس بصری قطعات ایینه تراش خورده برای زیبا به نظر رسیدن نهایی آن بسیار حائز اهمیت است. همچنین کیفیت برش و تراش و داشتن کمترین خطای اجرایی در کیفیت بصری تاثیر گذار است. خوشبختانه چارسیک با بهره مندی از دستگاه های مدرن روز و انجام طراحی های استاندارد تا کنون توانسته است رضایت مشتریان خود را در خصوص اجرای آینه پازلی و دیوارپوش جلب نماید.

 

آینه دیواری ابزار خورده

اثرات استفاده از آینه در فضای داخلی خانه

آینه های تراشدار دیواری می توانند با انعکاس مبلمان در خود ، فضا را بزرگتر نشان داده و همچنین باعث افزایش روشنایی با انعکاس نور شوند. آینه های تراشدار دیواری همچنین اثرات روانی مطلوبی بر محیط های داخلی دارند که از جمله آنها می توان به ایجاد حس همدلی و صداقت اشاره نمود.

 

آینه تزئینی دیواری

نحوه سفارش آینه

شما نیز می توانید برای تزئین و طراحی فضای داخلی خود نظیر اتاق خواب ، پذیرایی ، نهارخوری ، آشپزخانه و تمام دیوارهایی که مناسب نصب آینه باشند از آینه های تراشدار دیواری در رنگ های سفید، مسی و برنز استفاده نمایید. آینه های تراشدار دیواری چارسیک به صورت قطعات مجزا در ابعاد های مختلف برش داده می شود . به این معنی که دیوار با توجه به طراحی به قطعاتی تقسیم می شود که می تواند ابعاد متفاوتی را با توجه به سلیقه مشتری و همچنین استانداردهای زیبایی شناسی در برگیرد.

برای اطلاع بیشتر از نحوه اجرا ، کافی است با چارسیک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید. قیمت آینه دیواری با توجه به ابعاد و رنگ انتخابی و همچنین محل نصب تعیین می شود. همچنین شما می توانید از طریق زیر طرح و رنگ آینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آینه تراشدار
آینه تراشدار