سقف شیشه ای بیجار

سقف شیشه ای بیجار به صورت کاملا تخت اجرا شده است. محل اجرای این پروژه در شهر بیجار، استان کردستان است. این سقف شیشه ای زیبا، توسط چارسیک در سال 1401 طراحی و اجرا شده است.

سقف شیشه ای

ابعاد و اندازه

ابعاد کلی این سقف مربعی شکل 182 سانتیمتر در 182 سانتیمتر است که به چهار قسمت مساوی تقسیم شده است. در اجرای سقف شیشه ای توسط چارسیک، ابتدا با توجه به ابعاد کلی، تقسیم بندی سقف با استفاده از شاسی کشی انجام می شود. و سپس با توجه به ابعاد هر دهانه، شیشه مورد نظر در دست تولید قرار می گیرد. ابعاد و اندازه های بسیار بزرگتر از این سقف نیز تا کنون توسط گروه چارسیک طراحی و اجرا شده است که می توانید آن ها را در پروژه های اجرایی چارسیک مشاهده کنید.

سقف شیشه ای

طرح سقف شیشه ای بیجار

طرح این سقف شیشه ای توسط چارسیک به صورت اختصاصی برای این پروژه تعریف شده است. در این سقف زیبا و نفیس، از شیشه هایی به رنگ طلایی، برنز و آبی و شیشه بی رنگ به عنوان زمینه استفاده شده است. ترکیب این شیشه ها در کنار هم توانسته است موتیف کلی سقف را به وجود آورده و آن را چشم نواز و متفاوت جلوه دهد.

سقف شیشه ای

تکنیک اجرایی سقف شیشه ای بیجار

این سقف با تکنیک استیندگلس ساخته شده است. در تکنیک استین گلاس، که یک هنر دست ساز محسوب می شود، قطعات شیشه با استفاده از فلزات بسیار ظریفی به نام لدکیم در کنار هم قرار می گیرند. استیندگلاس، شیشه ای بسیارر نفیس در سطح دنیا به شمار می رود. تنوع طرح و ترکیب رنگی شیشه استین گلس آن را به یکی از شیشه های محبوب در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

سقف شیشه ای

شیوه ساخت سقف شیشه ای

شیشه های این سقف شیشه ای پس از آماده سازی فریم و نصب آن در محل، به صورت پیش ساخته در کارگاه چارسیک تولید شده است. پس از آماده سازی شیشه ها، تمام ملزومات به محل نصب منقل شده و پروسه نصب انجام شده است. شما نیز می توانید برای اجرای سقف شیشه ای مورد نظر خود با چارسیک در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.