گنبد شیشه ای استیند گلس شازده، کرمان

طراحی و ساخت گنبد شیشه ای استیند گلس شازده در شهر کرمان توسط چارسیک انجام پذیرفته است. این گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی با خطوط و رنگ گذاری منحصر به فرد، طراحی شده است.

 

ابعاد

مقطع موجود یک مستطیل به طول 2.6 متر و عرض 1.8 بود. در این مقطع مستطیلی شکل، یک گنبد شیشه ای و چهار قسمت فلت جای گرفته است. قسمت گنبدی با استفاده از شاسی کشی به 8 قسمت تقسیم شده است. دیتیل اجرایی اسکایلایت گرد در این ویلای مسکونی به دلیل اتصال قسمت خم به قسمت فلت مهم و حائز اهمیت بود.

 

گنبد شیشه ای استیند گلس شازده، کرمان

 

نورگیر سقفی گرد و گتبدی چارسیک

 

محل اجرا و کاربرد

این نورگیر سقفی در یک ویلای مسکونی دوبلکس قرار گرفته است که به لحاظ انواع متریال های کار شده، به حدی اعلا لوکس و خاص در نظر گرفته شده است. این نورگیر سقفی و گنبد شیشه ای استیند گلس در طبقه اول این ویلا قرار دارد و با بهره گیری از نور طبیعی، فضای داخلی را به طور کلی تحت الشعاع رنگ بندی و زیبایی خود قرار داده است.

 

نورگیر سقفی مدرن

 

دیتیل اجرایی اسکای لایت گرد

 

طراحی و ترکیب رنگی

سه تنالیته رنگی در این نورگیر سقفی به کار رفته است. شیشه های زیبایی که با عبور نور از آن ها یک المان بصری بسیار قوی ساخته اند. طرح مورد استفاده در این نورگیر سقفی و گنبد شیشه ای را می توان طرحی کلاسیک قلمداد کرد. اما انحصار آن را نمی توان به سبک معماری کلاسیک محدود کرد. این طرح را می توان در زمره طرح های پست مدرن نیز پنداشت.

پست مدرنیسم به زبان ساده تلفیقی از سبک های مختلفی است که کثرت در آن نقش اصلی را ایفا می کند. نمی توان پست مدرنیسم تام و تمام و کمال را به این طرح نسبت داد اما تنه های این نورگیر سقفی به به سبک پست مدرنیسم به لحاظ رنگ گذاری و قرار گیری آن در یک ساختمان ویلایی با سبک مدرن، غیر قابل انکار است.

 

نورگیر سقفی گرد و گتبدی چارسیک

 

دیتیل اجرایی اسکای لایت گرد

ویژگی های شیشه استین

شیشه های این نورگیر سقفی با ساخت و پرداخت در کارگاه چارسیک، به شهر کرمان و محل نصب منتقل گردید و گروه نصب چارسیک با حضور در شهر کرمان در بازه زمانی یک روز اقدام به نصب این نورگیر زیبای سقفی نمود. مجموعا تعدا 1357 قطعه شیشه در این نورگیر سقفی به کار رفته است که با تکنیک استیند گلس در کنار یکدیگر قرار گرفته و محکم شده اند. تمام این قطعات به وسیله دست برش داده شده و در کنار یکدیگر مونتاژ شده اند. هنر دستی استیند گلس به لوکس و خاص شدن فضای داخلی کمک شایانی می کند و آن را کاملا برجسته و نفیس نشان خواهد داد.

 

نورگیر سقفی گرد و گتبدی چارسیک

 

نحوه سفارش و خرید نورگیر سقفی

شما می توانید برای سفارش و طی مراحل خرید نورگیر سقفی مدرن وهمچنین دریافت مشاوره رایگان با چارسیک در ارتباط باشید و از این نورگیرهای سقفی متفاوت و خاص در فضای داخلی خود استفاده کنید.

 

انتخاب طرح و نقوش گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای – اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط:

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالزی گنبد شیشه ای چارسیک