سقف شیشه ای استیند گلس مهدوی ، کرمان

طراحی و اجرای سقف شیشه ای استیند گلس مهدوی در شهر کرمان توسط گروه هنری چارسیک انجام پذیرفت. این سقف شیشه ای فلت با قطر ۳ متر اجرا شده است. طراحی و رنگ بندی این سقف شیشه ای که صورت تخت اجرا شده است، با الهام از سبک مدرن انجام گرفته است. شیشه های رنگی برنز، طلایی و دودی ، شیشه هایی هستند که در این سقف نورگیر لوکس مورد استفاده قرار گرفته اند.

 

شیشه تزئینی و دکوراتیو مدرن

تکنیک ساخت

این سقف نورگیر با تکنیک استیند گلس ساخته شده اند. تکنیکی که دست ساز، نفیس و بسیار لوکس محسوب می شود. قرارگیری این نورگیر سقفی در فضای معمارانه این خانه مسکونی که با بهترین متریال ها ساخته شده است، توانسته هارمونی بسیار زیادی را با سایر عناصر و اجرای ساختمان برقرار نماید.

 

شیشه تزئینی سقف و درب

جزئیات تکنیک استین گلاس سقف مهدوی

مجموعا تعداد ۱۷۲ قطعه شیشه در طرح استیند گلس این سقف نورگیر تزئینی مدرن به کار رفته است که در کنار یکدیگر به وسیله فلزات مخصوص محکم شده اند . همچنین فریم این نورگیر سقفی به ۵ قسمت تقسیم شده است که شامل یک دایره در وسط سقف و ۴ مدول مشابه در اطراف این دایره است. ارتفاع کف تا سقف در این خانه مسکونی دوبلکس و لوکس ، ۶ متر است و بیننده از فاصله ۳ متری در طبقه اول و ۶ متری در طبقه همکف قادر به دیدن این سقف است.

 

شیشه تزئینی سقف و درب

محل قرار گیری سقف

نورگیری با سقف طرح دار امروزه بیشتر از قبل در ویلاها و ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است. اجرای نورگیر سقفی نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. چرا که لزوم رعایت نکات فنی از جمله  آب بندی و همچنین طراحی استاندارد بسیار حائز اهمیت است. چارسیک با بهره گیری از تجربیات فراوان خود در زمینه اجرای نورگیر سقفی تا کنون پروژه های موفقی را در سراسر کشور به انجام رسانده است. محل قرار گیری شیشه سقف نورگیر بنا به پلان معماری می تواند در فضاهای مختلفی در نظر گرفته شود. از جمله سقف پاسیو، سقف ووید، سقف نورگیر راه پله و … . این سقف شیشه ای نورگیر با قرار گیری بر فراز راه پله های خم این خانه دوبلکس ، نمایی متفاوت را به این فضای سیال و پویا داده است.

 

شیشه تزئینی و دکوراتیو مدرن

طرح سقف شیشه ای نورگیر

طراحی و اجرای سقف شیشه ای استیند گلس مهدوی ، کرمان. نورگیر سقفی اجرا شده توسط چارسیک در این بنای مسکونی با بهرمندی از نور طبیعی، روشنایی کنترل شده ای را به فضای داخلی بخشیده است. شیشه های تراش خورده و ابزار خورده رنگی شامل رنگ های برنز، طلایی و دودی در این نورگیر سقفی، توانسته است عبور نور منحصر به فرد و متفاوتی را در فضای داخلی به وجود آورد. این عبور نور با شکستی زیبا و قابل توجه ، طرح موجود در شیشه های استیند گلس را در دیوارها و کف این خانه مسکونی زیبا منعکس می کند.

شیشه چجوری درست میشه

 

آب بندی سقف شیشه ای

آب بندی سقف شیشه ای را می توان مهم ترین بخش اجرایی سقف شیشه ای نورگیر دانست. به دلیل قرار گیری این نورگیر سقفی در معرض هوای آزاد و بارن و برف احتمالی، لزوم آب بندی و هوابندی آن مورد توجه بود. گروه نصب چارسیک با حضور در محل پروژه اقدام به انجام نصب شیشه ها و آب بندی و هوابندی این نورگیر سقفی تزئینی نمود. شیشه های این نورگیر سقفی پس از ساخت و پرداخت در کارگاه چارسیک و انتقال به شهر کرمان و محل نصب، آماده نصب شد و با حضور گروه نصب چارسیک در محل ، مراحل نصب و آب بندی شیشه ها در طول یک روز به انجام رسید.

 

شیشه تزئینی سقف و درب

شیشه تزئینی سقف و درب

خرید سقف شیشه ای نورگیر

شما نیز می توانید برای خانه مسکونی خود یک نورگیر سقفی در نظر بگیرید تا فضایی خاص و به دور از طراحی های روتین را به وجود بیاورید. برای این امر و دریافت مشاوره رایگان، کافی است با چارسیک در ارتباط باشید. نورگیر شیشه ای ویلا یکی از بخش های با اهمیت نورگیری از سقف است که می توان با شیشه تزئینی و دکوراتیو استن گلاس آن را اجرایی نمود. شما می توانید از طرح های سقف نورگیر به صورت سقف شیشه ای گنبدی یا سقف شیشه ای تخت از طریق زیر بازدید فرمایید:

انتخاب طرح و رنگ سقف شیشه ای

سقف شیشه ای نورگیر – اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط:

پروژه های اجرایی چارسیک

 

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک