سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ولنجک

سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ولنجک که با نام سقف شیشه ای بابک نیز شناخته می شود توسط چارسیک با تکنیک استین گلاس در منطقه ولنجک تهران به اجرا رسیده است. این نورگیر سقفی شیشه ای به عنوان سقف باربکیو به کار رفته است.

 

سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ولنجک. نورگیر سقفی لوکس چارسیک

مراحل اجرای سقف شیشه ای استین گلس

اجرای این نورگیر مدرن شامل ۴ مرحله طراحی ، ساخت سازه ، ساخت شیشه تزئینی استیندگلس و مرحله نصب بود. پس از اتمام مراحل پیش ساخته شدن شیشه ها در کارگاه تولیدی شیشه استیند گلاس چارسیک و انتقال ملزومات به محل نصب، جایگذاری و آب بندی شیشه ها انجام گرفت.

سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ولنجک. نورگیر سقفی لوکس چارسیک

طراحی سقف شیشه ای

طراحی انجام گرفته برای سقف شیشه ای آشپزخانه، با توجه به نظرات کارفرما انجام گرفت. لزوم اجرای یک سقف شیشه ای مدرن در این ویلای مسکونی مورد توجه بود که می بایست در طراحی سازه و طراحی شیشه ها مورد توجه قرار می گرفت.

 

نورگیر سقفی لاکچری چارسیک

 

ساخت سازه سقف نورگیر شیشه ای

پس از انجام طراحی های لازم و دیتیله شده، پروسه ساخت فریم آغاز شد. فریم آهنی این سقف نورگیر شیشه ای در کمترین زمان ممکن در محل پروژه به انجام رسید. محکم کردن سازه در محل قرارگیری نیز متعاقبا انجام گرفت.

 

سقف شیشه ای استین گلس چارسیک

 

ساخت شیشه استن گلاس در کارگاه چارسیک

پس از ساخت سازه، پروسه ساخت شیشه ها در کارگاه چارسیک آغاز شد. شیشه های تزئینی این پروژه تماما با استفاده از معرق شیشه که اصطلاحا به استن گلاس معروف است، ساخته شده اند. شیشه استین گلس ترکیبی از فلز و شیشه است و شیشه ای دست ساز و از نظر هنری دارای ارزش است. فلزات به کار رفته در این شیشه های دکوراتیو از جنس سرب بوده که به آنها لدکیم گفته می شود.

سقف شیشه ای استین گلس چارسیک

نصب شیشه و آب بندی سقف شیشه ای

آب بندی کامل این شیشه سقفی نورگیر در مقابل آب برف و باران، از ویژگی های این سقف است که به صورت فلت (تخت) اجرا گردیده است. پس از جایگذاری شیشه ها در محل خود، مرحله آب بندی این نورگیر مدرن نیز به خوبی توسط تیم اجرایی چارسیک انجام گرفت.

 

نورگیر سقفی لوکس چارسیک

تصاویر پروژه:

سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ولنجک. نورگیر سقفی مدرن چارسیک

 

نورگیر سقفی لوکس

نورگیر سقفی لوکس چارسیک

سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ولنجک. نورگیر سقفی لوکس چارسیک

نورگیر سقفی لوکس چارسیک

مطالب مرتبط:

پروژه های اجرایی چارسیک

 

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک