ساخت درب لابی و شیشه دکوراتیو در محمودیه

درب لابی ، یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در ذهن مخاطب است . درب ورودی و لابی جزء اولین عناصری است که مخاطب به چشم می بیند و می تواند قضاوتی عادلانه یا ناعادلانه نسبت به کل بنا در ذهن وی ایجاد نماید.
خیابان محمودیه تهران یکی از خیابان های اصلی و مشهور در شهر تهران محسوب می شود. اصالت این خیابان در پیشینه شهر تهران بر کسی پوشیده نیست. یکی از ساختمان های این خیابان در پروسه بازسازی خود ، به یک درب ورودی دکوراتیو و چوبی نیاز داشت که گروه هنری چارسیک با توجه به تخصص خود در زمینه تولید درب ها و شیشه های لوکس و دکوراتیو ، اقدام به طراحی ، ساخت و نصب این درب لابی نمود .

ساخت درب لابی و شیشه تزئینی چارسیک
پس از انجام اندازه گیری ، طراحی مورد نظر با توجه به خواست و نظر کارفرما انجام پذیرفت . سپس با استفاده از چوب راش گرجستاتی ، اقدام به ساخت درب شد . چوب راش گرجستانی یکی از نمونه های محکم و زیبای چوب محسوب می شود که دارای مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر ضربات و شرایط جوی است.

ساخت درب لابی و شیشه تزئینی چارسیک
پس از ساخت درب چوبی و پرداخت رنگ پلی یورتان بر روی آن ، ساخت شیشه های دکوراتیو آغاز شد. با توجه به تکنیک انتخاب شده ، شیشه دو لایه سکوریت برای این درب انتخاب شده بود. تکنیک انتخابی طراحی و بافت بر روی شیشه بود که پس از انجام طراحی های لازم بر روی شیشه انجام گرفت.

ساخت درب لابی و شیشه تزئینی چارسیک
درب چوبی و شیشه های طرح استیند گلس به صورت دپو شده به محل پروژه منتقل شده و پروسه نصب طی 7 ساعت به خوبی انجام پذیرفت. در پایان روز ، این درب به طور کامل آماده بهره برداری گردید.

ساخت درب لابی و شیشه تزئینی چارسیک
وجود یک کتیبه در بالای درب نیز یکی از ویژگی های برجسته این درب محسوب می شد که زیبایی و جلوه آن را چند برابر کرده بود.
برای ساخت درب های لوکس و دکوراتیو ترکیبی چوب – شیشه می توانید با چارسیک در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان ما بهرمند شوید .

ساخت درب لابی و شیشه تزئینی چارسیک

 

 

برای دیدن قسمت محصولات کلیک کنید…

مطالب مرتبط:

شیشه دکوراتیو استیند گلس و تیفانی برای درب ورودی

 

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

استیندگلاس چیست؟ و به چه آثاری اطلاق می شود؟

همه چیز درباره طراحی شیشه استیندگلاس

معرفی تکنیک استین گلاس و شیوه ساخت و اجرای آن

۵ ویژگی شیشه دکوراتیو تیفانی گلس

پنجره های دکوراتیو چارسیک

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *