اسکای لایت تخت چالوس

اسکای لایت های تخت چالوس برای یک ویلای مسکونی در شهر چالوس در استان مازندران طراحی و اجرا شده است. سه عدد سقف شیشه ای که نور داخلی فضای پذیرایی را تامین می کنند، بر روی سقف شیب دار این ویلا قرار گرفته اند. وجود این سه نورگیر و اجرای آن با استفاده از دیتیل های حرفه ای، با توجه به اقلیم بارانی چالوس، بسیار حائز اهمیت بود. اجرای دقیق در پروژه های اسکای لایت از اهمیت به سزایی برخوردار است. چرا که عدم رعایت هرگونه موارد حرفه ای در اجرا، می تواند متعاقبا منجر به آب دهی سقف و از بین رفتن آن به مرور زمان شود.

 

اسکای لایت؛ سقف شیشه ای چارسیک

 

اسکای لایت های شیشه ای تخت به انواع مختلف و متنوعی قابل اجرا هستند؛ می توانند طرح دار یا بدون طرح باشند؛ تک شیب، دو شیب یا چند شیب باشند؛ دیتیل های اجرایی مختلفی داشته باشند و در نوع شیشه ها نیز متفاوت باشند. امروزه با گسترش استفاده از اسکای لایت ها و سقف های شیشه ای لزوم توجه به استانداردهای لازم به خصوص شیوه های اجرایی مناسب و مطمئن اهمیت بسیاری دارد.

سقف شیشه ای چارسیک

در پروژه اسکای لایت های چالوس، ما از سازه آهن و آلومینیوم به عنوان نگهدارنده شیشه استفاده کرده ایم و برای هدایت درست آب در اطراف سقف تمهیداتی را اتخاذ کردیم تا آب به راحتی از سقف دفع شود. لزوم انجام درزگیری و هوابندی نیز از جمله دیگر موارد مهم در اجرای اسکای لایت ها می باشد که بایستی به بهترین نحو به انجام برسد.

سقف شیشه ای چارسیک

در اسکای لایت های تخت چالوس ما از شیشه های دوجداره که فضای بین آنها با گاز آرگون پر شده است استفاده نموده ایم. استفاده از چسب های استاندارد در دوجداره سازی شیشه ها از دیگر موارد مهم اجرایی است که در کیفیت و ماندگاری اسکای لایت تاثیرگذار است.

سقف شیشه ای چارسیک

شما نیز می توانید برای اجرای اسکای لایت در ابعاد مختلف و با دیتیل های متنوع با چارسیک در تماس باشید.

سقف شیشه ای چارسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *