سقف شیشه ای زگما

سقف شیشه ای زگما برای یک مجتمع مسکونی لوکس در منطقه ولنجک تهران توسط چارسیک طراحی و اجرا شده است. این سقف شیشه ای استیندگلس بر روی سقف ورودی مجتمع قرار گرفته است. مشاور ارشد معماری این پروژه آقای فرزاد دلیری می باشند.

سقف شیشه ای زگما چارسیک

 

ابعاد و مشخصات

مقطع این سقف شیشه ای مستطیلی است به ابعاد ۳ متر در ۴٫۴ متر که با ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر به صورت منحنی به سمت نقطه مرکزی بالا کشیده شده است. سازه این سقف آهنی می باشد و می بایست به صورت کامل آب بندی می شد.

سقف شیشه ای زگما چارسیک

در جهت عمودی این سقف به سه بخش و هر ضلع در قسمت مقطع آن، به دو قسمت مساوی تقسیم شده است. در مجموع از ۲۴ تکه شیشه در پوشش این سقف استفاده شده است. موتیف ها و ترکیب رنگی در این سقف شیشه ای استین گلاس به ساده ترین شکل انجام گرفته است. شیشه ها به صورت خم و با آب بندی کامل اجرا شده اند.

سقف شیشه ای زگما چارسیک

تولید و اجرا

پس از ساخت شیشه ها در کارگاه چارسیک، این شیشه ها به محل اجرا منتقل و بر روی سازه نصب گردید. همچنین آب بندی کامل سازه نیز با دیتیل های اجرایی مورد نظر به انجام رسید. پس از آماده سازی سقف بر روی زمین، این سقف به صورت آماده با استفاده از جرثقیل به محل مورد نظر منتقل شد.

سقف شیشه ای زگما چارسیک

سقف شیشه ای زگما چارسیک

سقف های شیشه ای

سقف های شیشه ای می توانند با مقاطع متنوع مربع، مستطیل، دایره و … طراحی و اجرا شوند. با توجه به مختصات و ابعاد هر پروژه، نیاز به اجرای دیتیل های مختلفی است و هر پروژه شیوه اجرایی خاص خود را می طلبد. چارسیک با اتکا به تجربیات فراوان خود، می تواند برای پوشش سقف ها با انواع شیشه های ساده یا دکوراتیو، طیف وسیعی از انواع سقف های شیشه ای را پیش روی کارفرمایان قرار دهد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص پروژه های خود با ما در تماس باشید.