گنبد شیشه ای گسار

گنبد شیشه ای گلسار در استان گیلان، شهر رشت توسط چارسیک طراحی و اجرا شده است. این گنبد شیشه ای به عنوان سقف شیشه ای یک آلاچیق، نیازمند دیتیل اجرایی دقیقی برای اجرای صحیح آب بندی و هدایت آب بود که با موفقیت توسط تیم چارسیک به انجام رسید.

 

گنبد شیشه ای استین گلس

ابعاد و اندازه

قطر دهانه این گنبد 5.5 متر و ارتفاع آن 1.8 متر است. سازه این گنبد شیشه ای لوکس . نفیس به 18 قسمت مساوی تقسیم شده است. در هر دهانه یک شیشه استین گلس دست ساز قرار گرفته و این 18 قسمت در کنار هم طرح کلی را بوجود آورده اند.

 

گنبد شیشه ای استین گلس

 

شیوه اجرای شیشه ها

شیشه های این گنبد با روش استیندگلس ساخته شده اند. تمام شیشه ها در کارگاه چارسیک به صورت پیش ساخته، تولید شده و سپس به محل نصب منتقل شده اند. حمل و نقل شیشه های استیند گلس به دلیل ظرافت و حساسیت بالا، نیازمند اتخاذ تمهیداتی است که شیشه ها سالم به مقصد برسند.

پس از انتقال شیشه ها و ملزومات به محل نصب در شهر رشت، مراحل نصب آغاز شد و شیشه ها طی بازه زمانی 5 روزه در محل خود نصب و جایگذاری شدند.

 

گنبد شیشه ای استین گلس

 

گنبد شیشه ای استین گلس

 

نحوه تولید گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای استین گلس یکی از انواع سقف های شیشه ای و نورگیرهای سقفی است که می تواند علاوه بر تامین نور فضای داخلی، زیبایی و فرح بخشی را به محیط اضافه کند. نور پس از عبور از شیشه استین گلاس، به صورت لطیف و با ظرافت بیشتری وارد فضا می شود و از این جهت احساس روانی مطلوبی را در بیننده ایجاد می کند.

شیشه های استین گلاس را می توان نفیس ترین شیشه های موجود در جهان دانست که تمام مراحل اجرا و ساخت آن با دست انجام می گیرد. این شیشه ها در طرح ها و رنگ های مختلفی قابلیت تولید دارند. شما نیز می توانید برای اجرای پروژه خود با چارسیک در ارتباط باشید و مشخصات کامل تری را در مورد اجرای گنبد شیشه ای استین گلاس دریافت نمایید.

 

تصاویر گنبد شیشه ای گلسار رشت:

گنبد شیشه ای استین گلس

 

 

گنبد شیشه ای استین گلس

 

گنبد شیشه ای استین گلس