گنبد شیشه ای مهرآباد

گنبد شیشه ای مهرآباد به شیوه استیند گلاس ساخته شده است. این اسکای لایت شیشه ای دکوراتیو برای یک ویلای لوکس و منحصر به فرد در شهر مهرآباد – رودهن طراحی و اجرا شده است. چارسیک تا کنون پروزه های متعددی از سقف های شیشه ای استین گلاس را در سراسر کشور اجرا نموده است. گنبد شیشه ای مهرآباد نیز یکی از سقف های شیشه ای دکوراتیو چارسیک است که در سال 1402 طراحی و اجرا شده است.

 

گنبد شیشه ای مهرآباد استیندگلس چارسیک

 

ابعاد و اندازه گنبد شیشه ای

قطر دهانه این گنبد شیشه ای زیبا 360 سانتیمتر و ارتفاع آن 120 سانتیمتر می باشد. سازه این سقف شیشه ای گرد به 12 قسمت مساوی تقسیم شده است. در این گنبد شیشه ای از طیف رنگی های مختلفی از شیشه استفاده است. در مجموع از حدود 1560 قطعه شیشه در الگوهای مختلف استفاده شده است. این قطعات متنوع با چیدمان و مونتاژ در کنار یکدیگر، طرح کلی را بوجود آورده اند.

 

گنبد شیشه ای مهرآباد استیندگلس چارسیک

 

شیوه ساخت و نصب گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای مهرآباد با استفاده از تکنیک استین گلاس (معرق شیشه) در کارگاه چارسیک به صورت پیش ساخته، تولید شده است. شیشه ها پس از ساخت، به محل نصب منتقل شده و مراحل نصب طی 4 روز به انجام رسیده است. شیوه ساخت شیشه های استیندگلاس به این صورت است که شیشه ها در ابعاد بسیار کوچک و با توجه به الگوی طراحی شده، برش داده می شود. پس از آماده سازی، این قطعات با استفاده از فلزات ظریفی با مقطع H در کنار یکدیگر محکم می شوند.

 

گنبد شیشه ای مهرآباد استیندگلس چارسیک

 

تکنیک معرق شیشه یکی از نفیس ترین و ظریف ترین شیوه های ساخت شیشه در جهان محسوب می شود. استیندگلس علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، با تصفیه نور و ایجاد تعادل بصری در محیط، نوری نشاط آور و چشم نواز را وارد فضای داخلی می کند.

 

گنبد شیشه ای مهرآباد استیندگلس چارسیک

 

طراحی، تولید و ساخت گنبدهای شیشه ای در چارسیک

چارسیک با اتکا به تجربیات فراوان خود، پروژه های متعددی را در داخل و خارج از ایران طراحی و اجرا نموده است. چارسیک با استفاده از شیوه های کارآمد و به روز، اسکای لایت ها و نورگیرهای سقفی را در قالبی جدید با استفاده از متریال ها و دیتیل های حرفه ای طراحی و تولید می کند. شما نیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اجرای پروژه های خود در سراسر ایران، با کارشناسان چارسیک در ارتباط باشید.  و از مشاوره رایگان و جزئیات دقیق تر اجرایی مطلع شوید.

 

گنبد شیشه ای مهرآباد استیندگلس چارسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *