آینه یا پنجره، مسئله این است!

 

آینه ها همانند پنجره هایی هستند که می توانید آن ها را در هر جایی از خانه نصب کنید. یکی از مهمترین کاربردهای پنجره ها در هر فضایی تامین نور و روشنایی است. آینه ها نیز می توانند با انعکاس نورها (طبیعی و مصنوعی) موجب ارتقای روشنایی شوند.از دیگر کاربردهای پنجره ها، می توان به تامین دید مناسب (درون به بیرون) اشاره کرد؛ حال آنکه آینه نیز با انعکاس تصاویر فضای داخل یا خارج باعث بوجود آمدن منظره ای متفاوت در فضاهای داخلی شوند.

 

آینه یا پنجره، مسئله این است!

 

مقایسه آینه و پنجره

آینه یا پنجره، مسئله این است! یکی از مزیت های آینه ها نسبت به پنجره ها این است که آینه ها در هرکجای خانه ها قابل نصب هستند. پنجره ها حتما باید در مقابل فضایی آزاد باشند که به بیرون راه داشته باشد، اما آینه ها در هر نقطه ای قابلیت بروز و ظهور دارند. مکان یابی مناسب جهت نصب آینه نیاز به تجربه کافی در خصوص اجرای آینه، ذوق و قریحه در زمینه چیدمان و توجه به نکات و ویژگی های آینه دارد.

به طور کلی می توان آینه های دیواری را پنجره های ثانویه نامید که با دارا بودن برخی از ویژگی های یک پنجره (در عین تفاوت ها) می توانند نقشی موثر و قابل توجه در محیط داشته باشند و وظایف پنجره ها را به دوش بکشند. اگر فضای داخلی شما کوچک است و یا از نور مناسب بهرمند نیست، آینه ها گزینه ای مناسب برای جبران این مشکلات هستند. آینه ها با دارا بودن شاخصه شفافیت نقش موثری در بالا بردن روشنایی، ایجاد حس مکان و ایجاد تحرک و پویایی در محیط دارند.

 

آینه ها همانند پنجره هایی هستند که می توانید آن ها را در هر جایی از خانه نصب کنید. یکی از مهمترین کاربردهای پنجره ها در هر فضایی تامین نور و روشنایی است.

 

اگر به دنبال ایجاد فضایی متفاوت در فضای داخلی منزلتان هستید، درنگ نکنید و با نصب آینه، حسی جدید را به آن منتقل کنید. آینه ها در انواع مختلف آینه های تراشدار دیواری و آینه های دکوراتیو می توانند جلا بخش خانه شما باشند. آینه ها همچنین با توجه به حس روانشناسی محیطی می توانند در اثری مثبت در روحیه استفاده کنندگان از محیط داشته باشند. اگر پنجره ای نیز در فضای داخلی خود دارید، با اضافه کردن آینه به آن فضا، محیط را کاملا متفاوت و تمام ویژگی های یک پنجره را تشدید کنید. چارسیک برای فضاهای مختلف شما آینه هایی متناسب با چیدمان و عناصر داخلی شما در نظر خواهد گرفت. با ما در تماس باشید.

 

 

مطالب مرتبط:

انتخاب طرح و رنگ آینه از بین محصولات چارسیک

آینه تراشدار
آینه تراشدار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *