تخفیف کلاس های آموزشی تیفانی و استیند گلس ویژه تابستان 98 چارسیک

در بخش آموزش چارسیک شما می توانید با تماس و ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزشی تکنیک های تزئینی شیشه را فرا گرفته و بتوانید به طور حرفه ای در سطح بازار فعالیت نمایید.
کلاس های آموزشی چارسیک یکی از نقاط قابل اتکا برای فراگیری حرفه ای تکنیک تیفانی و استیند گلس هستند. در دوره های آموزشی چارسیک شما با طی مراحل ساخت و اجرای یک طرح، می توانید به صورت کاملا عملی و کاربردی مهارت لازم را در تکنیک استیند گلس یا تیفانی کسب نمایید.
دوره های آموزشی چارسیک در هشت جلسه و در محیطی کارگاهی تشکیل می گردد. شما می توانید با مراجعه به قسمت تماس با ما (اینجا) و تماس با چارسیک از کم و کیف دقیق تر کلاس ها مطلع شوید.
شیشه متریالی خاص و منحصر به فرد است که شیوه رفتار با آن نیازمند توانمندی و مهارت متناسب با آن است. در عین حال شیشه متریالی بسیار زیبا و منعکس کننده نور و خیره کنندگی و برخوردار از ویژگی های زیبایی شناسی است که در تکنیک تیفانی و استید گلس، این زیبایی به نهایت خود می رسد.
با شرکت در کلاس های جامع آموزشی چارسیک در تابستان 98، شما می توانید از تخفیف ویژه شهریه نیز برخوردار شوید. همچنین حضور چند نفره در کلاس ها نیز با تخفیف ویژه چارسیک همراه می باشد. با ما در تماس باشید.
برای آگاهی اولیه با تکنیک های استیند گلس و تیفانی می توانید به مزالب زیر مراجعه فرمایید:

آموزش استین گلاس در 9 مرحله

آموزش تیفانی در 11 مرحله

کاپرفویل چیست؟

نکته ای کلیدی در ساخت شیشه تیفانی

نکته طلایی در ساخت شیشه تیفانی

فیوز گلس یا همجوشی شیشه چیست؟

ابزار و وسایل استیند گلاس

شیوه ساخت شیشه استین گلاس

لوییس کامفورت تیفانی (Louis Comfort Tiffany) کیست؟

تاریخچه شیشه استیندگلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *