از آینه در خانه استفاده کنید تا خانه را بهتر بفروشید

اگر به دنبال فروش خانه تان هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. همانطور که در مطلب ۷ راه کلیدی برای استفاده از آینه ها در خانه  در مورد هفتم اشاره کردیم یکی از کاربردهای آینه در خانه، تاثیر آن در فروش بهتر خانه است. در این مطلب سعی داریم که این مورد را بررسی کنیم.

فروش یک خانه به عوامل زیادی بستگی دارد. وضعیت بازار مسکن، تقاضای خرید، منطقه و محل قرارگیری، نقشه، کیفیت ساخت، سلیقه خریدار و … . یکی از عواملی که همواره از نگاه فروشندگان خانه ها پنها می ماند، ایجاد حسی در خریدار است که به موجب آن خریدار بتواند آن فضا را متعلق به خود بداند و با آن ارتباط خوبی برقرار کند. ایجاد رنگ تعلق (استفاده کنندگان از فضا گرمی محیط را حس کنند، با آن ارتباط برقرار کنند، احساس آشنایی با محیط داشته باشند و آن فضا را از آن خود و خود را از آن فضا بدانند) شاخصه ای بسیار مهم برای یک فضا محسوب می شود که آینه ها در انواع متنوع می توانند در این موضوع بسیار کمک کننده باشند.

 

آینه دیواری. چارسیک

 

ایجاد رنگ تعلق با استفاده از آینه

ویژگی رنگ تعلق دارای پارامترهای زیادی است که به وسیله آنها می توان این حس گرمی، صمیمیت و تعلق را در محیط به وجود آورد. در این مجال قصد داریم در مورد آینه و ارتباط آن با این مشخصه صحبت کنیم.

قرارگیری یک آینه دکوراتیو و یا حتی ساده در محیط می تواند کمک شایسته ای به استفاده کنندگان نماید تا در آن فضا رنگ تعلق را احساس کنند. وقتی خریدار برای بازدید از خانه در فضای داخلی آن قرار می گیرد، به دلیل اینکه برای اولین بار است که محیط را مشاهده می کند، بسیار حائز اهمیت است که با آن ارتباط لازم را برقرار کند.

انعکاس تصویر خود در آینه

مهم ترین ویژگی آینه یعنی انعکاس بیشترین تاثیر را در ایجاد رنگ تعلق در هرکسی ایفا می کند. هنگامی که آینه ای روی دیوار نصب باشد، شخصی در حال بازدید از خانه و دیدن نقاط مختلف آن است، تصویر خود را در آینه می بیند که در حال چرخیدن در محیط است،از همین رو و به لحاظ روانی می تواند اثر بسیار مثبتی را در وی ایجاد کند. کسی که تصویری از خود را در یک محیط می بیند، نسبت به آن محیط احساس تعلق می کند. آینه این نگاه را به خریدار و یا هر استفاده کننده دیگری منتقل می کند.

روشنایی

روشنایی ایجاد شده توسط آینه، علاوه بر بهبود دید، باعث ایجاد و افزایش حس صمیمت و صداقت در محیط نیز می شود. از همین رو فضای شکل گرفته برای خریدار یا بازدید کننده به شدت مثبت خواهد بود.

اگر قصد فروش خانه خود را دارید، استفاده از آینه را فراموش نکنید.

 

آینه دیواری. چارسیک

 

مطالب مرتبط:

آینه تراشدار

آینه دکوراتیو

آینه ونیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *