استفاده از استیندگلس در طراحی هتل

استفاده از استیندگلس در طراحی هتل، می تواند آن را در ذهن مشتریان ماندگار و شاخص کند.

هتل‌ها همواره به دنبال ایجاد هویت بصری و جذابیت برای مشتریان هستند. این امر می تواند با طراحی خاص و مطابق با سلیقه مهمانان جدید، ضمن حفظ میهمانان قدیمی میسر شود. به کار بردن آثار هنری زیبا و منحصر به ‌فرد می‌تواند جذابیت های بصری متنوعی در هتل ایجاد کند و باعث ایجاد علاقه برای ماندن و گشتن در محوطه و اتاق‌های هتل شود. با وجود گزینه‌ های بسیار مختلف موجود در طراحی، پیدا کردن یک مورد مناسب ممکن است دشوار به نظر برسد. خوشبختانه، شیشه‌های رنگی که به صورت سفارشی تولید می شوند، گزینه ای بسیار مطلوب محسوب می شود. به کار گیری شیشه های استیند گلس واقعاً می‌تواند طراحی را دگرگون کند و زیبایی های خاص، بکر و متفاوتی را ایجاد کند.

استفاده از استیندگلس در طراحی هتل

 

مزایای استفاده از استیند گلس سفارشی تجاری در هتل‌ها

از شیشه‌های استین گلس که نوعی از معرق شیشه محسوب می شوند، می‌توان برای منعکس کردن تقریباً هرگونه تصویری مثل الگوهای ساده، پیچیده، متقارن، مدرن، سنتی، اسلیمی، طرح‌های منظره پیچیده، پرتره‌های نقاشی شده، لوگوی هتل را به کار برد. شیشه‌های رنگی استیند گلاس می‌تواند در فضاهای داخلی مثل لابی‌ها، آسانسور و همچنین پنجره‌ها، سقف‌ها، سالن‌های غذاخوری، کافه و رستوران و فضاهای ورزشی استفاده شود. طراحی‌های داخلی توسط شیشه‌های رنگی می‌تواند باعث حفظ حریم خصوصی و ظرافت و زیبایی بهتر شود. استیند گلس همچنین برای ایجاد حریم خصوصی در فضاهایی که نیاز است، مناسب است و می تواند شفاف یا مات باشد. استیند گلس به دلیل طبیعت منحصر به‌ فرد و درخشش چشم نوازش، اغلب در مرکز هتل‌ها به شکل‌های مختلفی مثل گنبدهای شیشه‌ای قرار می‌گیرد.

شیشه رنگی هتل

کاربرد استین گلس در هتل ها

شیشه استین گلس می تواند به عنوان شیشه دکوراتیو درب و پنجره، شیشه پارتیشن، سقف و گنبد نورگیر شیشه ای و … در هتل به کار رود.

شیشه رنگی هتل

فرایند طراحی استیند گلس سفارشی در هتل

چارسیک همیشه قبل از هر پروژه، مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. این امر به ما امکان می‌دهد فضای شما و هرگونه چالش یا نیازمندی مربوط به آن را بهتر بشناسیم. چارسیک در کنار شماست تا در هر امر مربوط به طراحی و اجرای استیند گلس یاری رسان شما باشد.

استفاده از استیندگلس در طراحی هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *