سقف نورگیر شیشه ای چارسیک

سقف نورگیر شیشه ای به عنوان یکی دیگر از شیشه های تزئینی ساختمان در چارسیک طراحی و تولید می شود. سقف های تزئینی شیشه ای با دارا بودن مشخصات منحصر به فرد در سه پروسه طراحی، تولید و اجرا ، به کلی از دیگر نورگیرهای سقفی شیشه ای خود را برتر و در مقام محصولی لوکس و نفیس قرار داده است.

انواع نورگیرهای شیشه ای چارسیک

نورگیر تزئینی شیشه ای در چارسیک با بهرمندی از دو تکنیک استیندگلس و تیفانی تولید می شود. نورگیر ها عمدتا به دو صورت نورگیر سقفی گنبدی (خم) یا نورگیر سقفی فلت (تخت) ساخته و اجرا می شوند. در هر دو مورد امکان بسط و گسترش طرح و یا استفاده از ترکیب رنگی های متنوع و مطابق با سلیقه شما وجود دارد.

نورگیر گنبدی

نورگیرهای گنبدی چارسیک که با نام گنبد شیشه ای استیندگلاس شناخه می شوند، یکی از محصولات محبوب کارفرمایان است. مهمترین ویژگی گنبدهای شیشه ای چارسیک را می توان در بعد بصری آن دانست. زیبایی منحصر به فرد این نوع از سقف های شیشه ای و تامین نور مورد نیاز برای فضای داخلی باعث شده تا به یکی از عناصر کاربردی و زیبای ساختمان های لوکس جای خود را باز کند.

سقف شیشه ای

سقف شیشه ای تخت

سقف های شیشه ای تخت (فلت) یکی دیگر از سقف های نورگیر ساختمانی هستند که در اکثرا در مقاطع راست گوشه اجرا می شوند. این نوع از سقف های نورگیر که با تکنیک استیندگلس ساخته می شوند همچنین می توانند ترکیبی از حالت تخت و خم باشند. چارسیک تا کنون نمونه های مختلف و متنوعی از این نوع سقف نورگیر را اجرا نموده است.

سقف شیشه ای طرح دار

ووید نورگیر سقفی

موارد فنی و ملزومات اجرایی

سقف نورگیر شیشه ای می تواند به عنوان نقطه ای پر از جذابیت بصری و بازی با نور در ساختمان شما تبدیل شود. نورگیر های سقفی چارسیک همچنین این قابلیت را دارند تا با بهترین طراحی دیتیل و استفاده از بهترین نوع متریال ها، کاملا آب بندی و هوا بندی شوند.
رعایت اصول فنی و استانداردهای لازم در اجرای سقف شیشه ای مهمترین مسئله اجرایی محسوب می شود که باید علاوه بر استفاده از متریال های مرغوب، به بهترین شکل اجرا شود.
نورگیرهای سقفی در ساختمان تنها نیاز به یک حفره در سقف دارند. با وجود این حفره که می تواند مقطعی دایره ای، مربعی یا مستطیلی داشته باشد، بقیه مراحل اجرایی سقف نورگیر را به ما بسپارید!

کافی است برای استفاده از شیشه های تزئینی ساختمان در کاربری های متنوع با چارسیک تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط:

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک

 

2 دیدگاه برای “سقف نورگیر شیشه ای چارسیک

    • چارسیک گفته:

      سلام. تراش های شیشه بستگی به طرح و سلیقه اجرا کننده اون داره. طرحی هست که میتونه تراش نداشته باشه و طرح هایی هم هستن که بعضی از قطعات تراش خورده و بعضی بدون تراش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *