استیندگلس در خانه!

استفاده از استیندگلس در طراحی داخلی خانه یا محل کار، سبک جدید و زیبایی است که گاهی بهترین راه ‌حل برای تغییر دکوراسیون خانه یا محل کار شما را فراهم می ‌کند. یکی از محبوب‌ ترین کاربردهای شیشه‌ طرح دار استین گلاس، در پنجره‌های حمام است زیرا باعث حفظ حریم خصوصی و منبعی عالی برای نور طبیعی ورودی می‌شود. با استفاده از پنجره رنگی و تزئینی می توانید با پرده پنجره خود خداحافظی کنید!

شیشه دکوراتیو درب چوبی

مزایای استفاده از استیند گلس در فضاهای داخلی

پنجره‌های حمام و اتاق‌ها وظیفه تأمین نور را بر عهده دارند. این نور از طریق تابش آفتاب وارد فضای داخلی می شود. اگرچه ما برای حفظ حریم خصوصی اغلب با استفاده از پرده‌های زخیم باعث از بین رفتن نور طبیعی می‌شویم. استفاده از شیشه های استیندگلاس در حمام و اتاق‌های شما علاوه بر جلوه و زیبایی، باعث حفظ حریم خصوصی و افزایش دریافت نور طبیعی خورشید می‌شود. به ‌علاوه شما توانایی بیان سبک شخصی و منحصر به ‌فرد خود در طراحی فضای داخلی را را نیز دارید. با استفاده از بافت‌های کلاسیک و یا مدرن و شیشه‌های تزئینی و رنگی، دیگر لازم نیست نگران رهگذر یا همسایه‌هایی باشید که نگاهشان به فضای داخلی شما می‌افتد.

شیشه تزئینی درب چوبی

چگونه یک شیشه استیندگلس در خانه داشته باشیم؟

اگر زیبایی پنجره های شیشه ای استین گلس چشمتان را گرفته است و می خواهید بدانید که چگونه می توانید طرح های رنگارنگ این شیشه های لوکس و نفیس را در خانه خود بگنجانید، در ادامه برخی از مکان هایی را که می توانید در آن از استین گلاس استفاده کنید، آورده ایم:

ورودی های خانه

با اضافه کردن یک شیشه در ورودی خانه خود ، به خانه زیبایی و جذابیت بدهید. این امر می تواند با استفاده از یک پنجره شیشه ای دکوراتیو یا با ایجاد یک طرح موزون محقق شود. با یک طراحی موزون و دلخواه می توانید به نمادها یا ایده هایی نگاه کنید که با منطقه یا تاریخ محلیتان پیوند دارند. همچنین می توان استیند گلس (stained glass) را دو جداره طراحی و اجرا نمود تا امنیت بالاترو گرمای بیشتری به فضا آورد.

پنجره های مشبک

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک خانه سنتی زندگی می کنید یا دوست دارید که سنتی باشد ، با پنجره های اصلی به سبک مشبک ، می توانید برخی از صفحات شیشه ای روشن را با قطعات رنگی جایگزین کنید. این طراحی یک جلوه شیشه ای ظریف اما زیبا را ایجاد می کند ، که رنگ ها می توانند با  دکور داخلی شما هماهنگ باشد.

گنبد شیشه ای رنگی

برای داشتن یک نقطه کانونی اصلی و قابل توجه ، چرا یک استیند گلس گنبدی شکل به خانه خود اضافه نمی کنید؟ نورگیرها یک روش بسیار محبوب برای افزودن نور بیشتر به یک اتاق هستند. برای به حداکثر رساندن نور ، سعی کنید از رنگ های تیره پرهیز کنید یا به راحتی لبه ها را با رنگ برجسته کنید. این طراحی ،منظره شگفت انگیزی از آسمان را نشان خواهد داد.

پنجره های حمام

حمام ها مکانی محبوب برای اضافه کردن پنجره های شیشه ای رنگی هستند.این پنجره های رنگی علاوه بر بیشترین استفاده از نور طبیعی ، به افزودن حریم خصوصی نیز کمک می کنند. شما می توانید یک پارتیشن شیشه ای رنگی را برای یک حمام یا حتی یک درب شیشه ای رنگی و تزئینی برای  دوش تعبیه کنید  .

 

طراحی و اجرای استین گلاس

استفاده از شیشه استین گلاس یکی از نکات ظریفی است که می‌تواند فضای اتاق شما را به سمت ظاهری مجلل‌تر و باشکوه‌تر سوق دهد. شیشه‌های رنگی نه‌ تنها می‌تواند برای پنجره‌های اتاق‌ها استفاده شود، بلکه یک انتخاب دوست‌ داشتنی برای دکوراسیون کابینت، درب‌های حمام و درب ورودی منازل است. بهترین روش در طراحی، قرار دادن طرح رنگی در وسط و استفاده از شیشه‌های معمولی در اطراف است.

برای انتخاب طرح شیشه های استین گلاس و همچنین مکانی که قرار است شیشه استین گلاس در آن قرار گیرد، از اولین مرحله مشاوره و طراحی تا آخرین مرحله اجرا در کنار شما خواهیم بود. این امر این امکان را به شما می‌دهد تا طرح‌های ذهنی خود را که به اجرای آن‌ها علاقه دارید به‌ وسیله تیم چارسیک عملی کنید و با تیم ما نیز آشنا شوید.

ما در چارسیک  استیند گلس را در انواع مختلف با مواد و تکنیک های سنتی، برای ایجاد پنجره های زیبا ، به هر سبکی ، برای هر مکان ممکن استفاده می کنیم. ما با هر یک از مشتریان خود از نزدیک همکاری می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا شاهکار شیشه ای رنگی خود را بسازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *