چرا از گنبد شیشه ای استیند گلس استفاده کنیم؟

گنبد شیشه ای استیند گلس با متریالی سبک (شیشه) و با تکنیکی منحصر به فرد و بسیار هنری و لوکس ساخته می شود. نصب سریع گنبدها در محل پروژه از جمله مزیت هایی که برای گنبد شیشه ای استین گلس می توان نام برد. استفاده از شیشه های رنگی در انواع رنگ های گرم و سرد می تواند محیط را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد.

گنبد شیشه ای رنگی

گنبد شیشه ای استیند گلس قابل نصب در سقف می باشد. می تواند در نقش یک نورگیر سقفی طاهر شود که نور طبیعی را وارد فضای داخلی می کند. همچنین می توان با استفاده از نور مصنوعی در پشت گنبد (درصورتی که استفاده از نور طبیعی میسر نباشد) در طول روز و شب، فضایی شگفت آور را به محیط اضافه کرد. گنبد شیشه ای استین گلس می تواند به عنوان فضایی شاخص در فضای داخلی شما مطرح باشد که چشم مهمانان شما را به خود خیره کند و آنها را در شگفت زده کند.

گنبد شیشه ای رنگی

تنالیته های رنگی متنوعی وجود دارد که می توان در این گنبدها از آن استفاده کرد و هر طرحی را با استفاده از آنها به منصه اجرا در آورد. اجرای گنبد شیشه ای استین گلس به صورت پنل های پیش ساخته در کارگاه انجام می پذیرد که انجام کار در محل پروژه را به حداقل ممکن می رساند. گنبد شیشه ای بیشتر در ساختمان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. ساختمان های مسکونی، ویلایی، اداری، تجاری، مذهبی (کلیسا) و …

گنبد شیشه ای طرح دار

شما می توانید از میان طرح های متنوع و گسترده ای که وجود دارد، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و کار ساخت و نصب گنبد را به چارسیک بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را آماده کرده و در محل شما نصب نماییم. برای دریافت مشاوره فنی می توانید با کارشناسان چارسیک در تماس باشید.

 

گنبد شیشه ای طرح دار

گنبد شیشه ای رنگی

 

گنبد شیشه ای رنگی

 

مطالب مرتبط:

گنبد شیشه ای استیند گلس در فضای داخلی

 

نورگیر سقفی گنبدی (گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی)

ساخت گنبد شیشه ای طرح دار

ساخت گنبد شیشه ای استین گلاس چگونه است؟

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

گنبد شیشه ای تیفانی در هتل سیداد، مکزیکو سیتی

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس در گالری لافایت، پاریس

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در مرکز فرهنگی شیکاگو

سقف شیشه ای استیندگلس کلیسای برازیلیا